hårt

Skrivet den: 2009-06-14 kl. 22:55:55 / Kategori: That is that
nu är livet jobbigt och härligt på samma gång.  Jag är så trött och nu har jag inte veckan att återhämta mig på..

sedan i fredagsnatt har jag jobbat, jobbat och ... festat.. så ska de vara! Vaknade i lördags vid en tolv och det bar av till Åhus direkt, ett kort instick till svärföräldrarna och sedan konsum. Efter det var det bara hem och byta om för att sedan sticka till Dajana och Fredrik. Kajsa är i stan!! tanken var att jag skulle dit och stanna på förfesten för att sedan åka hem när de andra begav sig in mot stan. Tog med några cider i fall att.. hallå vem försöker jag lura här.. klart att det blev Fest med sort F för mig också.




där har vi henne, glad som få, snygg som få..




Elin och jag



Josephine

Dajana, Danni Carro och Sara var också där, fast de fastnade inte på bild, onykter fotograf. sorry

Kvällen fortsatte på T-baren. Trevligt med mycket folk som man känner. Musiken kunde dock varit mycket bättre. Jag och Carro spelade som vanligt black jack men stämningen infann sig inte på samma sätt tyvärr. trots allt göre  med att få ut 100 kr extra i baren..  Daniel kom också dit, och sen bar det av hemåt på min cykel.

tips från coachen, finns det en risk att du ska spy, skölj inte ner alvedon med mjölk, det smakar piss på vägen upp..

Till jobbet med elva-bussen. Vet inte varför men jag hade otroligt ont i magen. Sa till mina arbetskamrater att jag trodde det var njurarna eller blindtarmen. De trodde inte dem..  Det blev en lång dag på jobbet men Patrik gör de lite roligare. Eller jag har roligt med de flesta så de är lungt. Imorgon är det jobb igen, mellan 13 och 21.15. Ska helst hinna till högskolan och hämta tentan och till bibloteket och låna böcker. Ringa några viktiga samtal och dammsuga.. Aldrig att jag verkligen kommer göra allt men i teorin låter det bra.

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0