måndag morgon

Skrivet den: 2009-06-01 kl. 09:04:23 / Kategori: That is that
Idag klockan nio skulle engelskauppsatsen vara inne, den jag inte börjat på.. härligt.. så jag klev ur sängen klockan sex imorse, hämtade datorn och gick och la mig igen. nu är klockan nio och för sju minuter sedan lämnde jag in arbetet. Inte det bästa jag gjort men långt ifrån det värsta. håll tummarna för att den ska bli godkänd.



jag och Ceasar vid en halv sju skulle jag tro, sexigt värre..

Idag verkar bli en toppendag, solen skiner och jag är ledig. Inga större planer mer än jobb ikväll.. Får se vad jag hittar på tills dess. Tenta imorgon men jag pallar inte plugga mer. Så håll tummarna riktigt hårt för att det ska gå bra på den också..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0