mitt liv

Skrivet den: 2009-06-16 kl. 16:06:02 / Kategori: That is that
spenderas numera på konsum. Men det är inget fel med det, nästan lite roligt. nu är vi fler, med sommararbetare och feriejobbare. Det är också fler försäljare i butiken och mer kunder. Så det år lite roligt. Plus att jag liter på mig själv och kan kassan så bra att jag kan lösa alla problem som uppstår. Det är full rulle och man sitter ensam i kassan som man gjorde i vintras. nu jävlar kör vi. Dagen till ära, jobb-bild på mig



sexigt. Trodde jag skulle fixa naglarna idag men enligt Ida är de imorgon, Aja spelar inte mig så stor roll. idag ska jag också till Sjöbo med fotbollslaget. Kommer bilder därifrån.

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0