på allmän begäran

Skrivet den: 2009-06-08 kl. 13:58:46 / Kategori:

ska jag sluta blogga.. nej så illa är det inte.

Men det har efterfrågats bilder från mina malmöfynd, ( av en person, men jag lever för de lilla) så här kommer de..



tröja och jeans från Gina Tricot Tröjan ser inte mycket ut för världen men är helt underbart skön..



samma jeans fast med en ljusgul t-shirt, också från Gina Tricot, 99 kr.

jaha, det var allt.. Blev inte så mycket mer. Syrran gjorde en massa fynd dock och vi hade de trevligt. Båda sov på tåget hem och de gjorde gubben bredvid mig också..

kram på er


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: jag såg att du kommenterat i en annan blogg ja också kommentera och gillade din kommentar så jag kikade in:)



tihi okej kul:D ja har lagt till dig nu iaf:D

2009-06-08 @ 14:31:51
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0