Serbien - Sverige

Skrivet den: 2009-06-24 kl. 22:15:03 / Kategori: That is that
kommentar nästan överflödig...

Vi var ett glatt gäng som gav oss av mot Malmö vid lite över sex igår. Stannade till och laddade lite extra på McDonalds. Veras förslag, någon förvånad.  Efter maten hamnade vi utanför en otroligt snygg arena,men blev lite oroade av kön in. Det gick relativt snabbt och vi var på plats tre minuter innan matchen började. Otrolig match och så härlig stämning. Arenan var också riktigt snygg men bortskämd som jag är av Malmö Arena blev jag besviken på unisextoaletterna.. inte i säng förän halv två och jag var inte avundsjuk på Daniel som skulle upp och jobba.

bilder från matchen



 









Idag åkte jag till Åhus tidigt. Köpte med mig frallor till mamma och Vera också. Sen lade jag mig i solen och läste, åt lunch med mamma och pappa och sen somnade jag... i solen. Min rumpa ser hemsk ut och funderar allvarligt på att fota den. haha

imorgon tänkte jag städa lite och annat tråkigt. Ta tag i att ansöka om CSN och skriva den där kompliteringen på uppsatsen. Dock min första måste jag tillägga.

Ska sova nu, Spanien förlorar säkert matchen är jag rädd för..

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh tack detsamma:)

Lust att nominera din favorita modeblogg?:)



Ha en underbar och solig dag!

2009-06-25 @ 11:52:47
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Elin

Fin blogg du har! Hoppas du får en bra dag!

2009-06-25 @ 12:04:20
URL: http://livetomelajn.blogg.se/
Postat av: novembersara

Fan vad kul att vara där!

2009-06-25 @ 15:37:35
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0