Skattjakten!!

Skrivet den: 2009-06-03 kl. 17:43:45 / Kategori: That is that
Idag vimlar det av studenter i stan och jag är så avundsjuk, och jag är nog inte ensam..
Träffade på några tjejer från fobtollslaget som ställde upp på bild..



Antionia, Tess, Sara med vän..

Var nere i tivoliparken med Carro och kollade på alla glada människor.. Vi blev riktigt imponerade av en kille som var utklädd till "kepsmannen". Alla Kristianstadsbor vet vem det är.. Det var också riktigt bra gjort för han var himla lik orginalet.. Nästan så att man tog en omväg runt honom också, men bara nästan..

Vi (jag och Carro) blev iaf sugna på att festa loss lite, sagt och gjort, ikväll blir de räkor, vitlöksbröd och champange på förfesten, de ni. Träffade Matte på systemet som också blivit frestad av alla studenter, så ikväll bloir de premiär för banken i år, iaf för min del.. (Hade class haft öppet hade jag varit där istället, de lovar jag )

Fotbollen igår, riktigt trevligt och underhållande, tyvärr inte till Åsums fördel resultatmässigt, men jag tyckte att de hade spelet och var mer än värda tre poäng. Motståndet stod Vanneberga för, som mest är känt för sin hejarklack.. Vissa kanske läste i Kristianstadbladet om när de hade förlorat mot Viby och hejarklacken målade på deras klubbstuga.. Detta gjorde sig Åsum lite lustiga över...



Tyvärr, (tyckte vi i början) fanns inte klacken på plats. Tur sen med tanke på att Vanneberga vann, då hade de aldirg blivit tyst på dem.. Men det var skoj att snacka lite med Basse, ses inte så ofta. Kvällen var lyckad!!

Känns som om jag tappat den kronologiska cirkeln lite..
 
Imorse var katterna hos veterinären, fick spruta och var så duktiga så. Fick gratis mat  (nyss betalat 600 spänn för två sprutor) men fick som sagt lite mat också..

Imorgon, Malmö med Vera, och på fredag är det kalas för Daniel.

Kram på er

ps, lägger in en bild från vår egen skattjakt, bara för att vi var så snygga
gissa vilka vi ska föreställa...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0