tisdag

Skrivet den: 2009-06-09 kl. 22:41:58 / Kategori: That is that
igen, varför blir de alltid tisdag?

Är arg på Daniel för att han har tvingat mig i säng och detta bara för att sova. Vilket slöseri med tid. Trodde vi skulle upp vid två och kolla på hockey, men det var bara båg det också. som tur var fick jag med mig datorn och min bok.

Från att vara ledig en hel dag till att jobba en hel dag.. jobbade idag mellan 07.45 till 14 för att sedan börja igen 17.45 till 21.15. När jag går vid två säger jag hejdå till Jan men att jag kommer sen igen, " ja just det, du har ju långlunch." han är inte lite dum den chefen ;) Idag kom de första sommararbetarna som man kunde köra lite extra med, livet leker. ska bli skoj sen i sommar för då behöver man inte sitta i kassan lika ofta, men gräset är ju alltid grönare på andra sidan så..

Var och handlade idag med Daniel på min "långlunch" också.. trevligt..

Jag börjar bli rädd för mig själv, klantiga saker jag gjort sedan i lördags:
1, lade min väska inne på cenino och gick, kom på det sen tio min senare och gick och hämtade den.
2. lade min väska i cykelkorgen och gick därifrån när vi skulle på bio, kom dock på det efter bara 30 meter.
3, satte på fel platta på spisen så att jag bränner både en form och Daniels fingrar.
4, spillde juice hemma hos mina föräldrar efter att jag varit där i tio min.
5, Tappat bort nyklar och mobil x antal gånger..

ja men de var ju inte så farligt som jag trodde, så nu kan man leva vidare..

imorgon blir de mer jobb, tråkigt men bra. Det sista jag har råd med är fritid, det är redan tomt på kontot.. jag är jätteledsen att det uteblir med bilder, letade efter några roliga men hittade inga. Funderar på att ta med mig kameran till jobbet imorgon. Vi får se vem jag stänger med.. Förresten, jag räknar med sms-update hur det går i fotbollen..!!

kram på er alla




önsketänkande när jag ligger och lyssnar på regnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0