tisdag - mina skor!!

Skrivet den: 2009-06-02 kl. 15:05:50 / Kategori:
upptäckte att många av mina inlägg heter just tisdag, men här kommer ett till

Livet leker, tentan gick hur bra som helst!! Är inte 100% säker på att jag klarat den men det är verkligen inte omöjligt..
håll tummarna ( i tre veckor innan jag får veta resultatet)

Direkt efter tentan, var klar vid en halv elva stack jag till Jonna.. Mina kläder från USA har kommit, äntligen.Och skorna är helt underbara, ja resten också såklart, men skorna herregud!!


snygga!


en liten klänning, med betoning på liten!


ytterliggare en lite nätt söt sak.

Vilka färger, ovanligt från min sida. Allt kommer från forever21, en bra sida från USA. Billigt också men tänk på att man får betala en extra summa i Sverige också eftersom det inte läggs på någon taxa på kläderna.

Kom hem och provade alla kläderna, satt perfekt!! Ringde Matte och vi drog ut en runda på stan. vi stannade på house of bagels med varsin jordgubbssmoothie, och sen en promenad i tivoliparken. Solen försvann tyvärr rätt snabbt men det var varmt ändå



Himla god, nästa gång ska jag våga prova hallon,

Innan jag säger något mer om kvällen, ska jag bara ägna någon rad till att säga att jag är ett wä-fan.. Går inte så bra för damerna men vi är bra!! Och herrarna är bara för goa, både på plan och utanför..
MEN, ikväll ska jag åka och kolla på Åsum, igen.. tredje matchen denna säsongen, andra på mindre än en vecka.. Idag mot Vanneberga och jag och Daniel åker dit med Matte. Basse skulle också med och någon till.. Så det ska bli skoj!!
Ja det var di hele för nu.. Kanske uppdaterar ikväll igen efter fotbollen, men de får vi se..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0