torsdag

Skrivet den: 2009-06-25 kl. 15:51:05 / Kategori: That is that
och vilken torsdag sedan..

Började långsamt med lite städning och en tur med bilen till Maxi. Plockade lite mer här hemma och satt och läste massa olika bloggar när Caroline loggade in på msn. Snabbt upptäckte vi att ingen av oss gjorde något vettigt och bestämde oss för att göra det tillsammans. Tillsammans med Izzie drog vi oss mot tivoliparken. Ett depåstopp vid house of bagels för att inhandla smoothies. Carro tog hallon och jag jordgubb, varför ändra på ett vinnande spel? Satte oss vid trappan och myste lite. Drog oss hemåt igen efter att vi flera gånger sagt att detta skall göras igen.. Eftermiddagen innehöll också andra guldklimpar.



så vacker!! Daniel kommer bli så avundsjuk när han får veta att jag suttit och myst med Izzie halva dagen.



Carro hittade en pinne som sedan kastades i vattnet. En feg Izzie vågade inte riktigt hänta den igen men de blev ett dopp iaf.

Ska snart laga mat och sedan dra mig mot Åhus och jobba lite. känns onödigt att jobba mellan 18-21.15 men bättre än inget alls antar jag... imorgon börjar jag inte jobba förrän kl 16 så hinner förhoppningsvis med en runda till föräldrarna innan. nej, nu ska jag gå och läsa lite i sista boken i Harry Potter serien. Vad ska jag göra med min fritid när jag läst ut den??
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0