det var den helgen

Skrivet den: 2009-03-01 kl. 22:43:29 / Kategori: That is that
Tänkte blogga och kolla på Beck samtidigt. Om inte inte mina ögon sluts innan dess..

Var slutade jag sist? Klagade över min dåliga arbetstid. Det blev dock en rolig kväll med Patrik, vi var båda trötta men han har fan sämre humor än mig. Kvällen/natten spenderades i Åhus hos föräldrarna, och min underbara hund, Doris. Vi hade en mysig stund innan hon lämnade mig för katten..


(på morgonen innan pappa körde mig till jobbet)

Skoj att prata lite med föräldrarna också, länge sedan. Jobbade mellan 7.45 och 18.00. Tio över hämtade Daniel Carro och David mig, då var jag klar, borde blivit född till kille, jag lovar.. Det bar av till Yngsjö där Alex firade sin 20-årsdag. Bjöds på mat och annat gott. Eftersom jag skulle köra hem blev det en nykter tillställning, andra följde dock inte mitt exempel. Det fanns tillfällen då jag kände mig riktigt gammal. Säger inte mer om saken än att vissa urartade, och jag hoppas på att Alex hade en trevlig kväll. vi dansade natten lång, till och med Daniel. jag och Caroline vid bordet.


Åkte (körde) hem vid lite över två, och efter några stopp låg jag i sängen vid tre-tiden. Gick upp vid halv sju och körde till jobbet igen. Hårt arbetande här.. det värsta var att när jag vaknade kände jag mig precis lika bakis som resten av sällskapet måste ha gjort.

På väg hem såg vi en räv springa över vägen, den första jag har sett "live" i hela mitt liv, häftigt!!

Måste också få säga, fy fan vad jag älskar min syster! Denna underbart snälla söta människa som jag har så otroligt roligt med. Måste också nämnas att hennes byxor sprack under kvällen.



Nej fy fan vad trött jag är nu, ligger många timmar back.  Mycket mer att skriva men bilderna ska upp på facebook och jag ska upp tidigt imorgon också. Sova är inte min grej..

gillar läget!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0