I skolan..

Skrivet den: 2009-03-17 kl. 11:26:34 / Kategori: That is that
Sitter i skolan och pluggar för fullt. Sitter med gruppen och förbereder för litteraturseminariet. Sådär skoj men vi får massor gjort och bra diskussioner.  Var så lat imorse så Alex fick hämta mig, stackars liten lurade in henne i stadstrafiken.

Struntade i gymmet igår, fy på mig!! Träning ikväll men jag skäms fortfarande så vet inte om jag vågar åka dit. Men de måste göras.
 
Väntar på samtal från Mamma, hur har de gått med huset, let me know!!!

Misslyckades med middagen igår, brända bacon, halvrå fläskfile, kall sås och överkokt ris. Har lite problem med att få llt klart samtidigt. Men så fort fläskfilen var klar så fick vi äta. De gick ner och efter helgens bravader fick jag också ta på mig disken. Inte mer än rätt..

Nej ska fortsätta plugga nu. Så man kommer hem i tid,

Vårt grupprum, i pausen dock


ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0