livet leker

Skrivet den: 2009-03-24 kl. 20:24:59 / Kategori: That is that
tentan va de ja.. underbart

träffade Alex innan och plugga in de sista, för Alex, för mig början.. märkte direkt hur oförberedd jag var. Som vanligt, måste jag säga, tyvärr. Men med min tur den senaste tiden fick jag en otroligt lätt fråga ( alla fick en fråga kvar) och sen var jag först ut. Fem min senare och jag var klar, utan några problem. Tentan i sin helhet var bra, intressanta diskussioner å allmänt trevligt. Alex var jätteduktig!!

Vad som var mindre trevligt var vädret när jag vaknade. Eller fick dock inte reda på att det hade snöat förrän jag loggade in på Facebook, sen tittade jag ut. Hur patetiskt kan de bli? Tog lite bilder ändå.


utsikten utanför dörren



högskolan



skolan

Kvällen bjöd på fotbollsträning. Iskallt fy fan. Men vi var en tapper skara, en av småpojkarna efter, tränade utan underställ, sjukt!!
Morgondagen bjuder på pluggande, en uppsats som ska vara klar på fredag. Sen blir de jobb på kvällen, pengakåt som vanligt.

Fest i helgen någon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0