onsdagskul med Carro

Skrivet den: 2009-03-11 kl. 20:00:57 / Kategori:
Inte mkt har hänt sen söndags, varit på gymmet, tränat lite fotboll. Var en runda på högskolan i måndags, fick tillbaka tentan. 21 av 24, är man grym eller?? Riktigt nöjd måste jag säga, speciellt eftersom jag skrev 2 ½ sida och det tog mig 40 min att göra den. Tisdagen spenderades på pratikplatsen för en fältdag, ska dit på fredag också men ska då få lite ansvar också eftersom en av lärarna är borta. Me like.

Vaknade kl 8 idag, kanske inte jätteroligt men fick massor av gjort. Hade planerat att plugga idag men har nu kl 19.30 fortfarande inte öppnat böckerna. Städade badrummet imorse, så lite vill jag plugga. Kl 12 träffade jag Carro i stan. Vi gick på en välbehövd shoppingrunda. Hade lite pengar över och lönen kommer på fredag så. Hittade ett par skor på MQ som jag är jättenöjd med.




Tills jag kom hem och upptäckte att jag har tre par som påminner starkt om dem, men de har alla en speciell plats i mitt hjärta! :)  Nu gäller det bara att hitta björn borg skorna i min storlek. Finns inte i stan och inte på internet, typiskt.

Dagen fortsatte och det blev också två tröjor, båda gråa, och ett armband. Sen blev det tejp på Stadium eftersom mina fotbollskor har ramlat isönder. Och DET har jag inte råd att köpa!! :)

Efter en lunch på graffiti blev det en snabbrunda till Domus, flygande Jakob står på menyn idag. Och sen en runda till solariet. Vet inte om det är jag som är efter eller hela Kristianstad, men det fanns ett solarie som man skulle stå upp i.



Första tanken var att det var ju jättesmart, så slipper man ligga och bli svettig och sånt trams. Men ack så fel jag hade. Gissa om det var tråkigt att stå rakt upp och ner, blunda och utan att röra sig i tolv minuter. Jag var uttråkad efter tre. Fick röra lite på mig och dansa till musiken men slog i armarna hela tiden. Är dock nöjd med färgen!

Måste också berätta. Tog på mig mitt D&G skärp imorse, hade det mest under min tid i USA. Det passade inte längre. Jag fick göra nya hål för att kunna spänna det. iih vilken underbar känsla. Det var inte med mkt men jag är nöjd ändå.

Några cm är det ändå!! PS:den lilla pricken är inget hål, utan det bredvid är det nya då!

Men men, igår var det fotboll igen, inte alls nöjd med domaren i Liverpool-Real matchen. Säger inte att jag tror Real hade vunnit för Torres och Gerrard spelade verkligen skitbra. Hoppas på att Cristiano Ronaldo och Rooney är på samma goa humör ikväll. lite för husefriden om inte annat. Älsklingen ligger bredvid mig och sover, få som är så söta när de sover, speciellt jättar på över 1,90 m.

Nej nu räcker det för idag. Skoj med lite bilder för en gångs skull. Funderar på att ta kameran med mig på fotbollsträningen, det hade varit en syn..

WÄfest här på lördag, yes it is. självklart med Frida och Mie också på listan!! Carro är en före detta och jag hoppas på hennes sällskap as well..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0