Pengarna eller livet

Skrivet den: 2009-03-27 kl. 09:42:18 / Kategori: That is that
hade en lång dag igår, trevligt med Carro och Svea i Tyskland. mkt handlande... dagens roligaste.. Carin 50+ på jobbet undrar på onsdagen om jag kanske kunde köpa något till henne. Kan Desirée säga nej? Inte speciellt bra, så jo visst kan jag köpa något. Carin ber om 8 flak öl? ööhm. skulle ta så mkt jag kunde.

upp tidigt som fan på tosdagsmorgon, Daniel kör mig till scan och vi är på väg. Får sms av Carin, om jag inte kunde köpa tre liter absolut citron ockå? Då var vi upp i 67 kg av mina 75 och en tredjedel av min spritranson, sa Desirée nej denna gång? icke..

Träffade IFK kristianstad på båten, nej men hoppsan Carro, de var IFK Karlshamn, close babe ;) jobbig båtresa, fick stå upp hela tiden, bortskämd eller bortskämd??

Handlade som satan..





Svea vilar på en pall med cider, kan livet bli bättre?


Carro räknar liter sprit i vagnen, viktigt viktigt!!



Systrarna fick lite på min spritranson och jag lite på deras vikt, deal!! köpte 3 liter sprit till Carin och fyra flak öl. De lät bra, men om jag kunde fick jag gärna köpa lite öl till.... dah..
Köpte Fernet till Daniel, den där äckliga spriten Kalle fick på bowlingen för några veckor sedan, dags att bjuda över honom och Vera på en helkväll snart.. Sen blev de lite vin till mamma, whiskey till pappa och cider till mig, alla glada och nöjda.. Utom då Kalle kanske.

Väl tillbaka i Sverige mötte jag upp mamma och Vera vid Yllan. Kollade på "pengar eller livet" med bland andra Sussie Eriksson, Johannes Brost, Charlott Strandberg, Julio Espinal, Göran Gillinger, Martin Björk, Roland Nordqvist. Blev en kväll med massor av skratt och annat skoj prat. Älskar min familj, men önskar att pappa hade hängt på också, då hade kvällen varit perfekt!! Nästa gång så..

tog bilder i pausen, ville inte störa under själva framträdandet..


glada systrarna Persson :)


fina mamma, tack för en underbar kväll, jag vet att du läser :)

Märk hur jag har samma kläder på mig både i Tyskland och på kvällen, hade en tio min på mig från bussen var framme tills jag skulle vara på Yllan, välplanerat!!


Nej nu kan jag inte undvika pluggandet längre.. måste vara klar innan Daniel kommer hem, då blir de gymmet, fy vad jag behöver träna!!! Sen blir de jobb ikväll, jag och Mikaela, farligt på konsum ikväll!!

see ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0