Tidig morgon

Skrivet den: 2009-03-04 kl. 07:19:20 / Kategori: That is that
Börjar sakta men säkert bli min grej att gå upp tidigt! Idag är jag inte hälften så trött som jag brukar. Men dagen har precis börjat, åsterstår å se vad som händer. Full rulle som vanligt, igår hann jag precis hem, sätta igång tvätten, städa i lägeheten och laga mat innan det var dags att åka till träningen. Härlig grusträning igår, inte så kallt så det var rätt lugnt..

Idag ska jag jobba efter jag har varit på skolan, vet inte när jag slutar eller när jag kommer hem, men de ska nog gå bra. Imorgon ska jag vara i skolan till 16 och sen träna 18, men de får med gå. Långa dagar denna veckan men de lugnar ner sig i nästa. Hoppas jag..


ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0