träningslägret då ja..

Skrivet den: 2009-03-23 kl. 09:41:31 / Kategori: That is that
fy satan vad ont man har i kroppen idag må jag säga. Hoppas jag inte är ensam.. Helgens kommentar, jag ber Daniel köra mig till Östra Göinge, Daniel - var i östra göinge då? Desirée - Till deras idrottsplats... (asgarv från Daniel) Jag skulle till Gärds Köpinges idrottsplats.. Men Någon måste hålla med om att de låter lika..? Underbart härligt att stoppa ner vanliga fotbollsskor, gräspremiär!!

Samling 08.00. Frukost - träning - lunch - träning - middag - sångstund - lagmys - sova - frukost - träning - lunch - träning - avslutning.  Söndagskvällen avrundades med några timmar på konsum, slappt med Patrik som sällskap.. Vi var en krympande skara under helgen tyvärr, men lagkänslan var på topp!!

Fick samtidigt veta att Åsums herrlag hade "träningsläger" och var ute å festade hela natten lång.. hmpf...

Tja, de va väl di hele. Lägger upp lite heta fotbollsbilder också.. Hoppar träningen ikväll, tillbaka på grus på tisdag..

plugga plugga plugga, save me!!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0