vågar inte

Skrivet den: 2009-03-16 kl. 12:47:28 / Kategori: naglar
länge sedan jag vet. massor att säga men vågar inte. Hur ska jag förklara helgen? Och hey, efter att ha läst jockes blogg vågar jag knappt yttra ett ord. Gillar hur han skriver, gillar den killen starkt!!

Okej, senast jag skrev var i onsdags, länge sedan. Antalet saker jag blivit av med sen dess, två. Min cykel och ett par skor. Cykeln är återfunnen men skorna har jag ingen aning om var de är. Antalet dagar jag varit bakis sen i onsdags, två. Men för en fylla. Då är de inte värt de!!

Aja, fredagen bestod av träning och ett besök hos föräldrarna i Åhus. Alltid trevligt. Det är skönt att komma hem, även om det känns lite konstigt ibland. Upp tidigt och cyklade till bussen ( det var här jag lämnade den och tog den idag efter ett långt sökningsarbete. var övertygad om att den blivit snodd) jobbade mellan halv nio och 18, Skoj. De ringde en kille, är nästan 100 % säker på att han drev med mig, Men han frågade iaf hur han skulle tillaga laxen han hade köpt. Inte vet jag!! Dividerade länge om vad det var för lax han hade köpt, och vi kom fram till att den inte skulle ätas rå, vilket killen redan hade gjort. Fick övertyga honom att han inte skulle dö, och berätta hur han skulle göra. skumt..

Väl hemma var det full rulle, Emma Frida Mie Pernilla och Hanna dök upp vid halv åtta, jag öppnade i underkläder, längre hade inte jag hunnit. Det blev melodifestivalen, lite spel och massor av dricka. Jocke och co kom förbi efter en runda i Wäs klubbstuga? Varför trodde han att vi skulle ha wä-festen där? Och wä-fest.. tre av elva spelade i wä, helt klart godkänt eller? Det blev en trevlig kväll, med hög musik och för  mkt dricka. Vi gav oss in till stan men här sviker minnet mig. Vaknar i extrasängen och mår piss. Daniel är pissförbannad, med all rätt. Är dock glad att jag fortfarande har någonstans att bo, vem som helt hade slängt ut mig på två röda. Nej vi glömmer helgen men några bilder får jag iaf lägga ut.







Söndagen försvann, sov spydde sov spydde. Skulle spelat match men fick ringa tränaren och säga som det var. De är nog det mest pinsamma jag gjort i hela mitt liv, fy fan vd jag skämdes. Kommer inte hända igen de säger jag bara.

Måndag, upp tidigt. Var och lämnade bilen, den blev godkänd, hurra hurra hurra!! Och bilkillen gillade den starkt, vem gör inte de, älskar vår bil!!
 



Efter det var det naglarna som skulle fixas, blev skitsnyggt som vanligt, heja Ida!!  Fick prata ut en massa som vanligt, vad hade jag gjort utan henne ;)



Nu sitter jag hemma och ska närsom börja plugga. Eller jag har börjat lite men det är mycket kvar. Heja mig!!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Och det är inte mitt bh-band som hänger från klänningen utan helt enkelt min mobil.. haha

2009-09-07 @ 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0