...

Skrivet den: 2009-05-07 kl. 07:03:34 / Kategori: That is that
kommer inte på någon rubrik, och tidsbristen leder till mina noga valda punkter..

Inte uppdaterat på länge, praktiken tar stor del av min tid, men jag älskar det. Känner redan barnen och vi har otroligt roligt ihop.Så roligt att jag idag ska iväg på lägerskola med dem, kommer hem imorgon. Tänk er den, lämnar Daniel för 20 ungar och skogen. Nej verkligen inte men för en natt ska det nog fungera.. Det blir lite olika aktiviteter under dagen och på kvällen är en spökrunda ala Desiree och josefine inplanerad.

Vad har annars hänt. Angående Ceasar så har vi väl kommit över det hela lite mer, Även om man blir sorgsen när man tänker på att det kunde funnits en kattunge här med mig just nu. Angående namnet, som vi bråkade så mkt om, även om det känns konstigt kommer nästa katt heta Ceasar den andre och kallas för Ceasar. Det hade den inte hetat om vi väl fått katten först innan det hände.

tränade fotboll igår för första gånger på riktigt riktigt länge. Tränarna klagade på att jag jobbade för mkt. Önskar att jag med kunde klaga på det, men lönen är för bra ; )

så det var dagens inlägg, se om jag hittar en passande bild. Annars kommer det förhoppningsvis fler imorgon, om inte det så efter lördagens bravader, 

 Wä-fest, nu jävlar smäller det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0