ledig torsdag

Skrivet den: 2009-05-21 kl. 14:13:57 / Kategori: That is that
japp, idag är världen ledig. Kanske inte världen men min värld är..

Om några minuter kommer kusin Matte och hämtar mig och Daniel för vidare för mot... nya äventyr.. nej men mot Wä IP. Idag är det Åsum-Wä, herrar. ( Jag hade aldrig fått med mig Matte och Daniel till en damfotbollsmatch av lägre kvalitet än allsvenskan) Heja wä



Bilder från matchen kommer senare..
En mindre brottningsmatch med Daniel slutade med skada på min ena nagel, inte bruten men den har fått sig en liten spricka. Ringa Ida det först jag gör på måndag!!

Ikväll blir de plugg för hela slanten. Daniel smiter iväg med Matte och ska kolla på fotboll, kommer inte ihåg var och när, bryr mig inte jättemkt.. så jag är ensam ikväll.. Nån som vill hitta på något så bara hör av dig,

kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0