Naglar

Skrivet den: 2009-05-19 kl. 20:13:02 / Kategori: naglar
Tisdagen börjar närma sig sitt slut. Det har varit en produktiv dag måste jag säga.

Var i skolan på morgonen. Måste verkligen berätta hur roligt det är. Haft Engelska nu i två dagar, förrutom att vi pratar detta underbara språk hela tiden får vi massor av tips och övningar vi kan göra. Jag vill direkt ut på en ny VFU-period och prova alla häftiga saker med eleverna direkt!!

Var på biblioteket och lämnade tillbaka böcker samtidigt som jag lånade den andra Harry potter boken. Jag vet, åtta år efter resten av världen, men det är så underbar avslappning. Egentligen har jag lådor med kursmaterial jag borde läsa, men det blir ett senare problem!!

Fixade till naglar också, Ida tog mig by suprice idag. Otroligt snygga naglar jag är så nöjd så nöjd. Och jag som tänkte gå dit och göra vanliga franska, hmpf..





skit vad snygga de är!!

Vågar knappt säga det men Jag och Daniel har köpt katt, två st. Ska hämta dem på fredag, så jag vill egentligen inte säga för mkt innan dess. Självklart kommer bilder upp så fort vi fått dem!!

jobba imorgon, hmpf!!

kram till alla

ps, hjälp med tjejnamn till katten!

Kommentarer
Postat av: sarah

värkligen fina!, vad heter salongen du fixar dina naglar på?

och vad kostar det? :)



kram,

sarah 12

2009-12-15 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0