toppenhelg

Skrivet den: 2009-05-18 kl. 08:29:42 / Kategori: That is that
Fick precis ett samtal från underbara Alexandra som kommer och hämtar mig, jag slipper cykla i regnet, älska!!

från att inte hända någonting till att hända massor, vilken helg..

Började i fredags, sista dagen på praktiken. Istället för att åka och kolla på Önnestad-Wä spelade jag själv i div 4 laget mot Fjälkinge. Föräldrarna var också och tittade och jag tror på en smärre chock när jag skulle spela anfallare. Japp här sitter nya stjärnskottet på topp.. Okej kanske inte, men jag hade himla skoj när jag spelade, och det var länge sedan så det behövde jag verkligen!!Vi spelade 3-3 och Wä-herrarna förlorade med 2-1, inte riktigt rättvist har jag fått höra..

Kvällen avrundades med utgång med Carro, vad annars? Hemma hos mig tog vi det lugnt med drickandet, innan vi insåg att det var för lugnt och slängde i oss mintu istället. Övade på black jack och det gav tydligen utdelning. VI VANN 60 KR :)  Detta firades genom att inhandla dricka för 90 kr, helt logiskt enligt vårt tänkande.

Lördagen blev tung. Upp tidigt och gick och köpte frallor med Daniel, hade en mysig frukost. Ville mest sova, men har en massa skoarbete som hänger över mig, det var bara att sätta igång. Varje gång jag somnade var Daniel där och retade mig iaf, så det var omöjligt att få någon vila. Senare på kvällen ( sent och sent, kl sex) smet vi iväg på bio, Änglar och demoner,



Eller som jag sa till killen i kassan, djävular och demoner.. aja, jag tyckte filmen var himla bra, men återigen så måste jag säga att jag är inte alls kräsen, tycker inte många filmer är dåliga precis..

Efter filmen åkte vi till Åhus och mina föräldrar. Kollade lite på Eurovision och snackade skit ( ja jag tyckte rätt låt vann, och erkänner att jag lyssnat på den på youtube, vilket är mer än vad jag brukar bry mig om sånt här trams) Det var en trevlig kväll..

Söndagen, ännu mer plugg, städade och jobbade, pluggade lite till.. jobbade med Patrik, trevligt, såg ett schema för v 24 och blev riktigt arg. Jobbar fem dagar den veckan, men bara tre timmar om dagen. Känns sådär att behöva åka till Åhus för tre timmar, nej de blir ett snack med Jan här..

Så idag är det återigen skola. Ska bli skoj att träffa alla, vår engelskalärare har dock lyckats lägga in en redovisning idag, första dagen efter VFUn, Redovisningen ska hadla om vår VFU, snacka om att vi är väl förberedda.. Men men, skit samma de kommer gå så bra så.

Ska inom Kristianstadbladet också idag, inte fått tidningen sen i torsdags och vi saknar den. Som student får jag den för halva priset och sådant måste utnyttjas.

Idag ska Doris klippas och sen kommer mamma och hon hit en runda. Äntligen ska Doris få komma hit, Daniel har varit en stark motståndare till det. Men har hon inget hår så är det tydligen okej. Lovar att jag ska ta kort på henne så ni ska få se :)

Icke att glömma, Carro färgade håret på mig i fredags, jag är åter jätteblond och jag gillar de!!

Saknar min syster!! Ring mig

Kram till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0