a new era has begun...

Skrivet den: 2009-11-15 kl. 22:36:29 / Kategori: naglar

Flera olika orsaker ledde fram till denna nya epok i mitt liv

- flera hemska räkningar
- den kommande NYC-resan
- CSN som inte tycker om mig

Som ni säkert uppmärksammat är att detta handlar om pengar. Och ja, kretsar inte livet kring denna onödiga uppfinning. Jag och Daniel räknade ut hur mycket pengar jag skulle lägga på naglarna fram till resan. Tänker inte berätta hur mycket det var, och vågar inte tänka på hur många skor de skulle bli. Därför har jag ringt min kära Ida och avbokat min jul och nyårstid. Känns sådär eftersom jag haft naglarn så länge, men när jag tänker ekonomiskt känns det underbart! Jag hoppas dock på att kunna besöka Ida igen precis innan vi åker, men vi får se.



so today I killed them, four down, six more to go..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0