another day off..

Skrivet den: 2009-11-18 kl. 18:52:33 / Kategori: That is that
Efter idag går jag inte i skolan förrän på tisdag nästa gång? Avis? U should be, haha...Och dessa dagar kommer spenderas på konsum eller precis där jag är just nu, på soffan. Jag, som alla andra i min klass, har en bokanalys och skriva.

En annan sak som jag tänkte på. För några dagar sedan skrev jag om hur man skulle äta tre frukter varje dag. för att hålla höstens mörker ifrån tankarna. Just nu är det clementiner som går mest här. så jäkla gott... om man har tur. För visst är det så med clementiner. Lite som att köpa grisen i säcken. De kan vara otroligt goda, saftiga, syrliga och underbara. Eller beska/söta, fulla med kärnor och allmänt jobbiga. USCH. Men nu har jag ( sorry Daniel, men du får inget cred för detta) hittat riktigt goda clementiner på maxi. Vi började med en liten påse. För man vill inte komma hem med en stor påse äckliga clementiner. Några dagar senare köpte jag en riktigt stor påse. mums. 



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0