Honestly, how boring am I?

Skrivet den: 2009-11-11 kl. 20:41:11 / Kategori: That is that
Fick en chock för någon dag sedan...

Jag ser mig själv som en neutral person. Kan man säga så? Kanske i onyktert tillstånd inte den som sitter i ett hörn, men när det kommer till kläder är jag väldigt neutral. Vill att det ska vara snyggt utan att sticka ut. Neutralt för mig är svart..

- Därför är min väska svart
- Därför är mina stövlar svarta
- Därför är min jacka svart
- Därför är mina skinnhandskar svarta
- Därför är mitt paraply svart

gissa om jag kände mig tråkig påväg in till stan i min otroligt svarta och tråååkiga outfit.. PANIK, och vad värre är, jag får inte shoppa nya saker. SOMEONE PLEASE TAKE MY VISACARD!!!

Jag och Daniel vaccinerades idag. Som den lilla mes jag är tyckte jag att det gjorde ont. Men jag var duktig och gjorde det.

Have a good one!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0