cut out the middle man

Skrivet den: 2009-10-31 kl. 20:28:43 / Kategori: That is that

det finns inget mittimellan i mitt liv. Igår jobbade jag djävulspasset mellan 09.00-21.15. Det gick men jag var helt slut när jag kom hem. Räddad av svärföräldrarna och en kvarglömd burk pepparkakor..(jag har hört rykten om att det fanns en godispåse också men jag såg ingen sådan)

Idag har jag gjort raka motsatsen..jag har hållt Daniel sällskap i soffan och vi är nu inne på vår tredje fotbollsmatch. Snart blir det harry potter och popkorn. Måste dock kommentera att jag inte tål kommentatorn på unitedmatchen. Hur fan utalar han Rooney? Och sen måste jag också understryka att Liverpool förlorade.. Daniel är glad som få.

Jag är glad över att det verkar vara solförmörkelse på viasat hockey annars hade de inte blivit någon film..

Är jag inte världens underbaraste flickvän? Stannar hemma hos min halta pojkvän när jag hellre vill ut och festa med alla andra denna lördagskväll..? Ledsen men jag behöver lite cred för denna uppoffring!! haha

Snart är helgen slut, men i dessa tider vad spelar det för roll? Frukost med fotbollslaget imorgon. See ya





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0