Det är fredag!!

Skrivet den: 2009-10-02 kl. 08:40:17 / Kategori: That is that

äntligen fredag.. Har massor av planer inför helgen.. Just nu ska jag till skolan, så den biten är inte så rolig men men. Ska redovisa mina odlingar så dem blir jag av med nu. Ikväll ska familjen ut och äta, ska bli jättetrevligt. Sällan man är ute och äter i Kristianstad ( något annat än lunch ) så det ska bli spännande.

Ska också bli trevligt med en kusinträff på lördag kväll, även om det känns som om det är mest jag ( och Jessica) som är riktigt taggade.. men jag var inte ute förra helgen  ( I know, wierd!! ) så jag har höga förväntningar på denna!

Aja, ska smita nu, hoppas alla får en toppenhelg så märker vi hur mycket jag hinner blogga...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0