my way, or the highway

Skrivet den: 2009-10-10 kl. 22:12:47 / Kategori: That is that

lördagen

Nackdel: fick gå upp jättetidigt.
Fördel: med att gå upp tidigt? finns inte..

Nackdel: skulle jobba hela dagen
Fördel:jobbet är slappt..

Nackdel: Daniel hade inte lagat mat
Fördel: Beställde mat..

Fördel: Katterna ligger stilla och är jättesöta
Nackdel: Det kommer dem inte göra inatt..

Nackdel: Sverige förlorade matchen mot Danmark
Fördel: Jag vann på min resultatlott
Nackdel: Jag vet inte vad jag vann..
Fördel: Jag tror det är en bil.

Nackdel: Jag ska upp tidigt imorgon och jobba
Fördel: dah, vet ni hur mycket jag får betalt på en söndag?
Fördel: Daniel får tvätta..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0