I'm a proud big sister

Skrivet den: 2009-09-01 kl. 08:17:49 / Kategori: That is that

Om en sådär 20 min kommer Vera hit. Sen ska vi ha följe till skolan. Jag ska följa min lillasyster till hennes första dag på högskolan. Hur gulliga är vi inte?? Igår frågade hon tre gånger vad hon skulle ha på sig och nu är det jag som sitter här med problem.. Det är jättevarmt ute och man kan inte ha jeans.. Men mina ben är fulla med blåmärken (paintball) och skrapsår (fotbollen) hmpf..

På tal om fotboll, matchen igår var ingen höjdare direkt, tråkig 0-0 match.. Men malmöklacken gjorde ett bra jobb!!

         

Idag ska jag gå i skolan mellan 9-16 och jobba mellan 16-21.15...snabba ryck. Men tänkte smita från skolan vid en tre iaf.. Naturkunskap är inte min grej och vi ska ut och gå på nått fält, usch usch!!

see ya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0