Im back in the game..

Skrivet den: 2009-09-13 kl. 09:57:55 / Kategori: That is that

Återigen en längre torka från min sida. Men vafan jag hinner ju inte..

Lägerskolan.. Vad man hade förväntat sig. Massor av lekar och letande av insekter. Det var över förväntan måste jag säga, men så var jag också rätt negativt inställd från början..kan också berätta att vi var i Höörs scoutstuga. Det jobbiga var att jag fick parkeringsböter när jag lastade alla saker i bilen här hemma. När vi var i Tollarp upptäckte jag att det var något på rutan. Typiskt mig!! Här har ni lägerskolan i bilder..

  

 






Jag åkte därifrån tidigare för att kunna jobba. Efter x antal timmar på konsum åkte jag hem till Matte och Julia och kollade på film. Jag somnade rätt snabbt sen när jag väl kom hem, haha.. På lördagen vaknade jag sent och efter frukosten bar det av till konsum igen. Efter ännu fler timmar åkte jag hem och tio min senare var jag hos Danni. Det skulle bli en nykter tillställning men jag tog med några cider iaf att någon annan hade glömt dricka ;) haha.. Det blev en kväll på class.. underbart skoj!! Det togs bara en bild under kvällen, jag och Carro i toakön! Annars var det en helt vanlig kväll, Jeppe var för full, Jocke för kåt, Dajana och Sara gick hem tidigare, Carro hade skoskav och jag kunde inte vara nykter..



Nu ska jag iväg och spela fotbollsmatch i regnet. Möta serieledarna, önska oss lycka till!!
hoppas alla andra också haft en toppenhelg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0