Jag hann shoppa också..

Skrivet den: 2009-09-23 kl. 15:54:31 / Kategori: That is that

Efter halva dagen är jag nu slut.. Men det hade alla varit efter en runda med min mamma och syster på IKEA. Vilken pärs, de säger jag bara. Jag vet inte om det bara är jag, men varje gång man åker dit kommer man hem med en full kasse (minst). Även om man åker dit och bara ska köpa två handukar och en stekspade som jag gjorde idag..


 



Nej det blev massa saker till badrummet, en massa ramar och andra små prydnads-saker.. aja.. Daniel skulle ha strypt mig men nu kan han inte det eftersom min underbara mamma ( och pappa indirekt antar jag) betalade kalaset.. Tack tack tack..

Nu har jag en h innan älsklingen kommer hem. Tänkte jag skulle äta en snabbmiddag och sedan börja packa upp grejerna. Börjar jobba kl 18. Lite onödigt men det lär väl inte skada.. vågar jag tjuvläsa Daniels nya Slitz eller vill han läsa den först?? Nej vänta, halva är ju faktiskt min, mohaha dive in!!


Hoppas ni får en slappare onsdag än jag. Man måste vila också och det här vädret ger mig huvudvärk. Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0