jägersro med familjen..

Skrivet den: 2009-09-15 kl. 23:28:24 / Kategori: That is that

Detta kallar jag upplevelse. Vi satt i resturangen och sprang fram och tillbaka och spelade på en massa olika hästar. Totalt gick jag en 20 kr back vilket är helt okej.. Är just nu rätt trött och ligger redan i sängen men tänkte i alla fall lägga upp några bilder..

  

Utsikten från bordet

 

 Matte och Julia vid sitt bord och Jessica och Vera vid vårt



Jag och Vera nere vid banan

  

Daniel ville inte vara med på bild.. Att han inte lärt sig att det är jag som bestämmer..

Imorgon blir det en lång dag. Börjar tidigt också. Ska vara på praktikplatsen redan kl 8 på morgonen, men hoppas därför på att kunna gå därifrån tidigt också.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0