life is smiling at me

Skrivet den: 2009-09-21 kl. 13:14:23 / Kategori: That is that
Idag är en underbar dag. Jag har varit och hämtat och betalat våra flybiljetter.



Fy vad jag vill åka!! Men vi får lugna oss lite. Istället ska jag åka till Ida idag och fixa naglarna, nice!! Hoppas hon är snäll vid mig idag. Först blir de lunch


Knäckemacka med leverpastej, äpplebitar, snabbmakaroner med fetaost och ett (läs två, minst) stort glas iste.. Jag har upptäckt att Daniel hatar leverpastej. Han kan inte ens hålla i förpackningen, så barnslig är han. så för att retas ställer jag förpackningen ovanpå smöret så måste han flytta den, haha..

Aja, ska smita nu, men nagelbilder kommer senare.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0