loving life

Skrivet den: 2009-09-08 kl. 18:48:33 / Kategori: That is that
Jag fick inte sitta hemma idag. Vera ringde närmare tre-tiden. För mig går nej och Vera inte ihop i samma mening ( förutom nu när jag skriver att det inte går ihop då ) Så tillsammans med mamma köpte vi fika, dem kaffe och glass och jag en iste. Vi gick till tivoliparken och mös i solskenet.

Vi hade det mysigt. Nu sitter jag här igen. Kl åtta kommer föräldrarna och kollar på säsongsstarten av idol ikväll. Daniel har suttit framför datorn sedan han kom hem och är allmänt osocial..hmpf..

Imorgon är jag ledig. Skönt. ska mest fixa lite saker till skolan och annat smått och gott.. Kram till alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0