Ny vecka med nya möjligheter..

Skrivet den: 2009-09-28 kl. 10:22:37 / Kategori: That is that
Men först ska jag kanske berätta lite om helgen.. dålig uppdatering och man kan ju undra varför.. Ni som läste mina senaste inlägg kan ju vittna om att jag inte var på topp..

Efter jobbet på lördagskvällen åkte jag hem för mys med Daniel. Han hade sagt åt mig och skynda mig hem för lite mys och film. vi hade till och med valt film redan.. så sover han.. sjukt dålig stil..

Söndagsmorgonen vaknar jag halv sju av att Daniel ( pigg som en lärka ) puttar på mig och är rastlös.. Han ger mig ett glas cola och kommenterar att det behövs städa. High på min cola som är jag sätter jag igång och skrubbar badrummet, skinande rent. Daniel då? Han la sig på soffan och sov/kollade på ice age..

Emma dök upp och vi, tillsammans med Sara drog till samlingen.. Matchen förlorade vi men jag är nöjd med min insats. Var bättre än vanligt men OBS detta har ingenting med att jag inte var ute och festade dagen innan..Hoppas jag!!

 Efter min match åkte jag och Daniel och kollade på Åsum som slog Brösarp i en "seriefinal" med fina 5-0.. Viktigt också är att Wä vann sin match och har allt i sina egna händer om att klara nytt kontrakt i femman.. Är det bara jag som längtar som en galning till fotbollsgalan??

På kvällen blev det jobb som vanligt. Idag ska jag köra Daniel till Hässleholm och hans operation.. Hoppas allt går  bra.. Sedan blir det med lite tur en shoppingrunda med Alex och sedan skola.. Kvällen avslutas med fotbollsträning och ett besök hos Carro..

Kram

(inga bilder tyvärr.. Känns som om ni redan sett allt liksom.. vem behöver se ännu fler bilder från fotbollsmatcher och sånt??) Ska bättra mig lovar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0