over the edge..

Skrivet den: 2009-09-18 kl. 23:08:17 / Kategori: That is that

vilken kväll.. Jag tyckte det var riktigt mysigt att sticka iväg sådär med Daniel en fredagskväll relativt oplanerat.. Tyvärr vann inte Malmö, men det var otroligt spännande i slutet. Jag älskar stämningen i arenan, och all musik gör en riktigt fest- och dans-sugen..

   



Jag köpte popkorn och läsk också. Verkligen något jag längtat efter!! Imorgon är det jobba som gäller.. Först 07.45 - 14 och sedan 17 - 21.15.. Efter det blir det raka vägen hem till Annie för utgång.. nice!! På tal om utgång fick jag också höra att Frida står i baren på class ikväll. Lycka till babe!!
 
Nu ska jag sova och vila upp mig för morgondagen!! Kram och sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0