The way that booty movin I can't take no more

Skrivet den: 2009-09-24 kl. 11:42:55 / Kategori: That is that

Hemma och lika trött som innan.. Var som sagt på gårdsbesök i Önnestad. Det var mycket intressant, mycket mer än vad både jag och Alex trodde.. Senare idag ska vi till pappa och skriva ut bilder och göra klart projektet.


  

   
 
Den här hade fungerat att ta hem, endast 12 dagar gammal.. Kalven vet jag inte hur gammal den var, men  minst lika söt.. ( det är självklart djurenbilderna som är roligast. )


 Man kan helt enkelt säga att jag och Alex haft en underbar dag!! ( morgon) Ikväll ska jag, mamma, pappa och Daniel kolla på handboll i idrottshallen. Ska bli skoj, jag är alltid för härlig publikstämning. Hope to see u there!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0