too stupid for my own good...

Skrivet den: 2009-09-07 kl. 18:40:46 / Kategori: That is that
jaha, någon som är förvånad?? Var halvvägs till träning innan jag kom på att den NOG var inställd. In på Maxis parkering och ringde Daniel som fick kolla upp det på hemsidan. Sedan var det bara till att köra hem igen.. Men sådant kan hända även den bästa.

Hade hela två lektioner i skolan idag, jobbigt läge. Dock så var en av dem en "pyssel-lektion" och vi gjorde blommor, svampar och gråsuggor.. Det kommer bilder på dem när jag får hem dem. Är mkt stolt må jag säga!!

Ikväll händer det inte mycket.  Matte är här och spelar X-box med Daniel och jag är uttråkad. Borde plugga men det blir nog lite sims istället..


Daniels operation blev inte av idag tyvärr. Doktorn fick barn tydligen. så han är rätt besviken (Daniel, inte doktorn..) men inte mycket man kan göra åt saken.. Mer än och vänta på ny tid.
Vi ses senare. kram

Kommentarer
Postat av: paula

sv: okej, tack för länken ! :)

fina naglar du fixar ! :)

2009-09-07 @ 19:26:29
URL: http://ppaulas.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Det borde gå i repris :P

2009-09-07 @ 21:06:16
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0