way too early..

Skrivet den: 2009-09-08 kl. 08:34:06 / Kategori: That is that

Nu är klockan halv nio, och de kunde faktiskt vara värre.. Men det borde finnas en knapp på mobilen som gör att när man snoozat 4 gånger så går det inte mer.. Eller så borde jag tänka till lite från början...

Skola idag igen. Stor fördel med högskolan: lärarna sätter ut minsta lilla grej på schemat. Som idag har vi info om lägerskolan. Läraren igår berättade massor om lägerskolan (all info) och vi frågade vaf vi då skulle göra idag..? Nej tiden idag ( 1½ h på eftermiddagen) skulle vi snacka ihop oss i matlag och sådant. Men om vi gjorde de snabbt och lätt på 20 minutersfikan behövde vi inte ses dagen efter (idag)  ( Någon som fortfarande hänger med? Jag har tappat mig själv iaf ) Slutsatsen är iaf att vi slapp lektionen idag och slutar ett istället för tre!! YEEY!! 

Vi får se vad jag hittar på med min nyvunna tid.. Hoppas alla får en trevlig dag! Kram 


Gammal USAbild, sitter vid Daniels dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0