what a night!!

Skrivet den: 2009-09-20 kl. 11:12:48 / Kategori: That is that
igår var lyckat!! Efter mina timmar på konsum begav jag mig på cykel till Annie.. Hällde i mig några snabba cider och sedan drog vi in till stan. Jag på min cykel och dem i taxi, mobbat värre. Det blev raka vägen till class och dansgolvet. Jag måste säga att det var länge sedan jag hade så roligt och dansade så mycket.. hell yeah!!

På tal om roligt. Jag skrev för ett tag sedan hur lycklig jag var när jag körde bil.. Igår upplevde jag samma känlsa. Och detta när jag cyklade runt i stan.. hm..? Jag drar helt enkelt slutsatsen att jag är lycklig med mitt liv. Och jag är lycklig, i massor!! Och även om jag snart måste ta bussen till jobbet igen känns det helt okej. Det är inte farligt att jobba, inte alls..



Där har vi ju jobbet också..

Aja, ska gå och göra nytta.. Have a good one..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0