Lets play one more time..?

Skrivet den: 2010-04-17 kl. 06:42:51 / Kategori: That is that
Igår inplanerades det en middag hos Daniels föräldrar. Detta är alltid trevligt, och igår var inget undantag. Något som man alltid kan räkna med på kvällarna är att jag vill spela spel. Spel är alltid roligt!! Hemma hos Daniels föräldrar brukar spel bestå av UNO (Im a big fan, big big fan) eller kortspel vilket jag också gillar.

Men igår föreslog Daniel att vi skulle ta med oss vårt enda spel. "Kampen mellan Kvinnor och Män" eller något liknande. Jag och Chatarina mot Thomas och Daniel. Redan här kände jag vårt underlag. Inte för att jag och Chatarina är dåliga, inte alls. Men det här spelet handlar om att svara på frågor och är det något Daniel kan så är de allmänbildning av de mest konstiga saker. Kunnandet av mkt konstig fakta (ärligt talat, någon annans pojkvän som vet vad skaparen eller redaktören av Amelia heter...?) misstänker jag kommer från hans käre far..  

Och pojkarna var duktiga, och de kämpade in i sista rundan frågor. Men den här striden vann kvinnorna och vi kunde inte varit gladare!! Vi gissade en del, men ofta fanns det oväntad kunskap både från mig och Chatarina. Vilken team vi var!! YES!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Länge sen vi spelade orientexpressen. Det måste vi göra nån gång när jag är hemma. :)

2010-04-17 @ 20:43:28
URL: http://torrbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0