man kan inte be om mer än så..

Skrivet den: 2010-04-14 kl. 18:53:54 / Kategori: That is that

jag har legat pall hela dagen. Efter mycket om och men lyckades jag skriva klart min uppsats. Jag orkade inte mycket mer efter det. När Daniel kom hem fick han tvinga i mig något att äta. Efter sex digestive mådde jag inte bättre. Daniel erbjöd sig att köra och handla och kom hem "med en överraskning till sin sjukling"




Kan man tycka om någon mer än vad jag tycker om Daniel just nu..? Dessa sparar vi till fotbollen ikväll. Oddsen är höga att någon av oss ska vara vaken då. V får se. Kom precis på att jag har mer arbete till imorgon, så det är bara att sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0