Move that ass..

Skrivet den: 2010-04-21 kl. 15:57:29 / Kategori: That is that

Idag hände något helt otroligt, och jag blev så glad att jag nästan började hoppa av lycka.

Mitt första gymbesök på nya gymmet. Jag och Daniel är numera friskvårdshuset-töntar. Detta borde gillas för nu jävlar!! Idag var jag där med mamma som är en friskvårdshuset-tönt redan sedan innan. Och vad hittar jag om inte min älskade rumpmaskin. En maskin som jag fick den mest otroliga rumpa av i USA. Det värsta är ingen tror mig eftersom den försvann när jag slutade på gymmet där en tre månader innan jag skulle åka hem. Sedan dess har jag inte sett den. Men nu kommer bums of steel tillbaka!! ( my nickname in the States )

Aja, försökte leta upp en bild på denna grymma maskin som ett tips till alla men försök söka på google på "ass machine" eller "butt workout", blev inte riktigt som jag tänkt, haha. Ge mig tre månader istället så får ni nypa sen ;)

End of story, jag blev riktigt positivt överraskad av ett annars halvtrångt gym. Jobbet väntar ikväll

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0