Still at the airport..

Skrivet den: 2010-04-09 kl. 22:33:48 / Kategori: New York 2010
Sitter fortfarande på flygplatsen, men än så länge ska planet gå som planerat. Jag är dock sjukt besviken på taxfree shoppen här på newark!! riktigt dålig!! Och om inget annat sjukt tråkigt!

Vi har ätit mat med, på vårt "gamla vanliga ställe". Vi är så tråkiga att vi alltid äter på samma ställe när vi är här. Tråkigt ja, men samtidigt kan vi ju kalla de vårt ställe. Det är det inte alla som kan göra på en flygplats, haha..



Det är vad jag kallar en riktig diner!! En annan udda sak som hände här var att en avdelning helt plötsligt blev avstängd. Så vi stod på en sida om en linje, och andra stod en halv meter ifrån oss på andra sidan, och mellan oss stod de tre vakter och ingen, absolut ingen, fick passera..

Ett sista toabesök, sen blir de flyget i 8 timmar och 5 min. Vi har samma platser som sist, och jag är rädd att tvn framför mig inte kommer fungera den här gången heller. Då dör jag de lovar jag!! Vi ses i Kristianstad vid tolv imorgon!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0