To thi aairport..

Skrivet den: 2010-04-09 kl. 19:55:47 / Kategori: New York 2010
Efter lite tryckande och puttande på resväskorna gick det att stänga dem och vi tog en taxi till flygplatsen. Tänker inte berätta hur många timmar innan, men många. Fördelen är att jag äntligen fick igång internet igen och det gillas starkt.

Sist stod jag i the apple store och bloggade och det såg ut såhär



Interesting isn't it..?

Man skulle kunna säga att vi har shoppat en del, men det vore en underdrift. Vi har shoppat så mycket att jag nästan inte orkar shoppa mer. WOW!! Man kan undra hur många sidor på kontoutdraget man får. Jag gissar på 3. För jag är inte som Daniel som smäller 5000 kr i två olika affärer inom loppet av en kvart. Och då har han köpt tre saker.. 

PS, vi har fortfarande gått minst en mil om dagen! Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0