Ullared

Skrivet den: 2010-04-14 kl. 12:50:03 / Kategori: That is that
Ja, jag kan inte tänka på en mer passande rubrik. Ullared säger så mycket. För mig symbiliserar det en härlig busstur med massor av människor som jag känner, och "bussbingo" på vägen hem. Och ni kan ju gissa vem som sitter med mikrofonen i handen och ropar ut nummer. Jodå, de är jag!!

Ullared symboliserar också en massa shopping. Till mig, nya strumpor och trosor och legins. Kanske någon tröja om man har tur. Till Daniel brukar de mest bli strumpor ( fast från igår fick han inget alls, illa ) Till katterna blir de leksaker och godis. Sen handlar de mesta om saker till lägeneten. Allt från diskmedel till plastpåsar till hårfärg och schampoo. Nya skrivblock och någon tavla.

Och jag och Sara såg UllaredsMorgan, såklart :)

Ullared brukar också innebära minst ett par skor med sig hem, men så blev de inte igår. Det blev en snäll nota igår. Men eftersom jag fortfarande inte packat in mina kläder från USA och det nu tillkom tre fulla Gekås-kassar kan ni gissa hur det ser ut här hemma.

Så Idag har jag som vanligt tusen saker att göra. Tyvärr är det strålande solsken ute. Och jag är sjuk!! Så jäkla orättvist. Har varit hostig och snorig i lite mer än en vecka nu, men idag ligger jag pall.. Mycket trist!!

Ja, vi hörs senare. Idag verkar bli en dag framför datorn och tvn. Även om jag hoppas att några rundor till tvättstugan inte ska vara omöjliga.

KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0