Back to school..again

Skrivet den: 2010-08-30 kl. 07:49:54 / Kategori: That is that

Ny termin, ny kurs. Denna gången läser vi samhällskunskap med inriktning på Astrid Lindgrens värld. Jag har packat skolväskan med allt jag kan behöva. Tillsammans med en massa skönlitteratur som vi ska läsa och kurslitteratur som jag har beställt. Men jag börjar undra varför man aldrig lyckas beställa rätt böcker? Någon gång kan ju faktiskt de böcker man beställt innan skolan börjar vara dem vi ska ha först..? Tycker man..

Ja, jag tänker ju inte ta med mig Ceasar till skolan, han bara la sig på min väska när jag försökte ta en bild på mina fina skolsaker. Just nu häller Cissi ut alla sakerna ur mitt pennskrin, och hela grejen håller på att urarta här hemma haha. Om mina arbetskamrater bara visste hur många konsumpennor de finns i mitt pennskrin :)


 


Kommentarer
Postat av: NiKiTiA

fin blogg! :)

allt bra?

2010-08-30 @ 08:53:08
URL: http://nikitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0