December 2010

Skrivet den: 2010-12-28 kl. 18:19:34 / Kategori: That is that

Hej hallå och god kväll.

Jag sitter med Daniel framför tvn och myser lite denna tisdagskväll. Skönt att vara ledig en dag. Och denna lediga dag kunde inte bli mycket bättre. Jag och mamma var på gymmet redan 07.45 på ett spinningpass. Sjukt bra jobbat måste jag säga. Å världens bästa pappa hade fixat världens bästa frukost som vi avnjöt innan affärerna öppnade och jakten på en nyårsklänning började. Jag kom visserligen hem med en klänning men den åker tillbaka igen är jag rädd för. Vi tar nya tag på torsdag då jag ska tvinga in Daniel, haha.

Ikväll blir det tacochips, dippa och United. Det kallas en riktig Daniel och Dessi-kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0