En måndag i december..

Skrivet den: 2010-12-06 kl. 21:20:11 / Kategori:
Det är måndag igen, och det känns bra med ny vecka. Än så länge iaf, haha. Jag snoozade i över en timme imorse, riktigt sjukt faktiskt. Men till skolan kom jag och vi har räknat med skala å romber å annat jag inte minns namnet på. Imorgon blir det grupparbete i min (vår) mysiga lägenhet. Ska ta tag i mitt eget också bara sen har jag koll på läget. Hade varit underbart om man hade hunnit skriva klart allt innan jul. Då blir de ju jullov :)

Hittade en länk på Saras blogg. Så jäkla ball. Se den!!



Nu ska jag sova. Funderar på att börja tvätta redan kl 5 imorgon. Eller ja, det är tanken. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0