konsum-fest

Skrivet den: 2010-12-15 kl. 20:54:11 / Kategori: That is that

Chefen ringde och väckte mig idag. Så jag gick upp, satte mig på bussen till Åhus och åkte till jobbet. En händelserik dag, minst sagt. Minnet sa mig att chefen hade haft en kamera på julfesten så jag slängde ner lilla bloggdatorn i väskan och hoppades på det bästa. Jodå, jag har fått alla bilderna. Så alla arbetskamrater har all anledning i världen att frukta mig nu. Nja, inte alla kanske men vissa, mohaha ;) Här har ni ett snällt utkast från julfest ala konsum










Kommentarer
Postat av: M.M

Haha, jag tränar ju där nere! Bowlar varje torsdag och tävlar på helgerna :) när det inte är julpaus, vill säga.



M

2010-12-18 @ 09:56:14
URL: http://anonym.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0