Crazy!!!

Skrivet den: 2010-02-21 kl. 02:07:23 / Kategori: That is that

En underlig kväll kan man säga.. Och jag ber redan nu om ursäkt för eventuella stavfel denna lördagsnatt.. Ska försöka kontrollera mig själv.kockan är ju mycket och ja får försöka hinna skriva innan batteriet dör eller jag somnar..

Kvällen började med bio med Carro och Sara. Och det var också tänkt att det skulle vara hela kvällen. Om jag inte, vid slutet av filmen ( snabba cash ) hade tre missade samtal från lillsyrran.. Angående filmen, nja, sådär.. Hamnade i en diskussion med Erik L om detta.

Aja syrran ringer och Dessi springer. Redan innan jag är framme anar jag ugglor i mossen, då Vera säger till mig ( via telefon ) att när jag kommer till lägenheten ska jag ta till vänster. Älskade Vera, det är en tvåa ni bor i, inte ett slott. Jag ska nog hitta dig.  ( paus för skratt )

Syrran är onykter och updraget för mig är, enligt Kalle, att ta hand om henne. Självklart, och som den syster och proffs jag är leder jag syrran till den perfekta fyllan och hon är redo igen. Nu ska vi ut och röja. Vi (Kalle, Vera, jag, Erik och Gustav) beger oss mot stan, och som dem tjejer vi är, är jag och Vera sist ur lägenheten. väl nere ( fyra våningar, FYRA våningar) möter vi Kalle som ska upp och lägga sig.. (?) Efter allt tjat om att jag ska ta hand om Vera glömde vi ta hand om Kalle. Kön till Class (inside information) gjorde oss inte på bättre humör och Vera styrde steget uppåt igen och jag styrde stegen hemåt för att lusläsa på aftonbladet.se om vårt senaste guld och brons!!!

Imorgon hoppas jag på söndagsmys med Daniel!! Sedan blir de jobb på konsum med Patrik. Mina favoritkillar!! Ja, och Kalle såklart. Jag har druckit tre öl ikväll och översvämmar ( är det ett ord? ) av kärlek. Kärlek till alla..
Och på tal om favoritkillar så får jag inta glömma pappa såklart..

Det finns bilder från kvällen, men det är helt enkelt inte snällt..



Det blev istället en bild på mig och Doris. Första tanken var för att det var en bild på min stulna tröja som jag saknar, men nu saknar jag Doris jättemycket istället, typiskt...


detta var inget dåligt inlägg för att vara mig. Borde dricka öl oftare..

Love u alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0